Vilka har jag berättat för?

Självklart så har jag berättat för mina 2 systrar och mina föräldrar, min kusin och mina närmsta vänner.


Hur reagerade de?
Jag tycker att alla har reagerat väldigt possitivt och vart stöttande. Min familj var väll de som ställde mest frågor😊 
Några av dom var. 
Får du välja donator själv? 
Hur går det till? 
Vad kostar det? 
Vad får du veta om donator? 
Kan donatorn kräva umgängesrätt? Har det koll på vilka som insemineras med samma donator så de inte bor nära varandra och riskeras att träffas i tonåren och bli kära utan att veta att de är syskon?

Kunde faktiskt inte ge så mycket svar men de va väldigt bra frågor som jag skulle ta med mig och ställa😊
Den roligaste kommentaren var från min systers man som var. 
Så hon kan bara välja en från en meny som hon vill ha som en donator😂?

Jag tycker verkligen att jag bara har fått positiv respons ifrån de jag har valt att dela ned mig av min resa❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0